Kies een taal:

woensdag 24 september 2014

5 leukste apps

Iedereen heeft wel apps op zijn/haar telefoon. Dit zijn MIJN leukste apps:



Als eerste is er Instagram. Hiermee post je foto's op je account en kun je je vrienden volgen zodat zij jou foto's kunnen liken enz. ik vind het in ieder geval een leuke app.


Tweede is whatsapp. Daar hoef ik niks over uit te leggen denk ik....


Derde is Fruit Ninja. Dit is een app waarbij je dus fruit doormidden moet hakken en zo kun je punten verdienen. super handig als je je verveelt in de pauze!!



De vierde app is PicsArt. Met deze app kun je foto's bewerken en versieren. Ook zijn er wel eens contests waarbij je een zo creatief mogelijk idee moet inbrengen. Een superhandige app voor fotoverslaafden.


Laatste app is Vine. Hierop kun je korte filmpjes van 6 seconden bekijken of deze uploaden. Grappige app voor als je geen zin hebt om eeuwenlange filmpjes te bekijken.











Dit was het!

Doedels
XXXX van mij 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten